Arka Ofis Personeli Ne Yapar?


Ön büro personeli dikkat çekmeye eğilimlidir, çünkü müşterilerin bir kayıtta ödedikleri veya bir iş yerinde yardım istedikleri zaman gördükleri; Arka ofis personeli neredeyse görünmezler, ancak aynı derecede önemlidirler. Büro personelinin desteklediği genel görevlerin bazıları, telefon görüşmelerini de içeren, ancak doğası gereği yazışma niteliğindedir, kolay kredi veren bankalar ancak bunlar genellikle diğer çalışanlardan gelmektedir. Genelde arka ofisi oluşturan üç ana bölüm, yeni bilgisayar programları oluşturmaya ve halihazırda kullanılmakta olan programları sürdürmeye çalışan teknoloji departmanıdır; Bir işletmenin maliyesini yöneten muhasebe departmanı; ve insan kaynakları.

Çoğu personel çok eğitimli profesyoneller iken, bu alandaki birçok işçi genel büro görevlerini yerine getirecektir. Belgeleri kopyalayabilir, başka personel veya yöneticileri fakslayabilir ve e-posta ile gönderebilir ve dosyaları düzenleyebilirler. Bazıları da telefonlara cevap verecek, ancak bu çağrılar nadiren tüketicilerden geliyor; daha tipik olarak diğer personel veya yönetimden gelirler. Eğer bir arka ofis çalışanı telefon aramalarına cevap vermek zorundaysa, o zaman o da bir personelden diğerine aramaların aktarımından sorumlu olabilir.

İşletmeler genellikle, üreticilerin veya depoların ürünlerini sipariş etmek için yazarkasaları, veritabanı programlarını ve sistemleri kontrol eden programlar gibi teknolojiye ihtiyaç duyarlar. Arka ofis personelinin teknolojik bölümü, iki ortak görevden sorumludur. Bu personel üyeleri genellikle mevcut sistemleri değiştirmek ve iyileştirmek için çalışmak zorundadır, bu yüzden işletme daha hızlı çalışabilir. Bir diğer yaygın görev ise, teknolojinin düzgün çalışmadığı durumlarda ön veya orta ofis personeline destek sağlayarak mevcut teknolojiyi sürdürmektir.

Bir arka büro personeli, muhasebe departmanına aitse, maliyetten sorumludur. Bu işçilerin çoğu, herkesin adil bir şekilde ödenmesini ve çalışma saatlerinin doğrulanmasını sağlamak gibi bordro görevlerini yerine getirir. Bu personel üyeleri ayrıca, diğer personelin şirketin yukarı veya aşağı gidip gelmediğini göstermek için mali raporlar oluşturacak ve tüm satıcıların ödenmesini sağlayacaktır.

İnsan kaynakları departmanına mensup arka büro personeli, herhangi bir şikayette bulunma veya iş ile ilgili herhangi bir sorun olduğunda çalışanlara yardımcı olacaktır. Bu çalışanlar ayrıca işe alma ve bazen de yeni çalışanlar yetiştirmekten sorumludur. Çalışanlar etik olmayan davranışlarda bulunurlarsa, hızlı kredi veren bankalar bu işçilerin uyarıları yayınlamaları yerinde değildir ve uyarılara dikkat etmeyen çalışanları kovmaktan sorumlu olacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir şirketin kuruluş tarihini nasıl bulabilirim?

Arz Şoku Nedir?

Artık Risk Nedir?