Bir liyakat figürü nedir?
Bir liyakat
figürü, bir sistemin veya cihazın işleviyle ilgili bir performans
değerlendirmesi türüdür. Tipik olarak, bu rakam bir ölçek boyunca bir nokta
olarak temsil edilir ve cihazın veya sistemin yararlarının, bu ölçeği
düzenlemek için bir araç olarak benzer ürünler ile karşılaştırılmasını
içerebilir. Liyakat figürünün ardındaki fikir, kolay kredi veren bankalartüketicilere
bir ürünü diğerine seçerek elde edilen faydalar hakkında bir fikir vermektir.
Bir liyakat figürünün genel kavramı, belirli bir ürün veya
sistemin, kurulu bir standart veya piyasadaki benzer bir ürüne kıyasla nasıl
ölçtüğünü belirlemektir. Bu bazen, kullanılan ürüne dayalı olarak bu ürüne bir
tür sayısal değer atanarak yönetilebilir. Örneğin, belirli bir dizüstü
bilgisayar pili tasarımının standartı beş saatlik bir şarj ömrüyse ve bu pilin
belirli bir marka ve modelinin yedi saatlik ortalama şarj ömrü olması
durumunda, çok yüksek bir sayısal derecelendirme verilebilir. Onluk bir
ölçekte, beşi ortalama olmak üzere, yedi saatlik pilin, bu pilin ortalama
performansın üzerinde sunacağı tüketicilere işaret ederek sekiz statü
verilebilir.
Çeşitli ürünlerin performansının değerlendirilmesi,
pazarlamanın ortak bir yaklaşımıdır. Bir ürünü, standart veya ortalamanın
üzerinde olan yüksek kalite ve derecelendirmeleri sunma yeteneği, genellikle ek
satış için kapıyı açan cazibesini genişletebilir. Hemen her türlü mal veya
hizmet hakkında bir değer belirtilebilir. Bu sistemi kullanarak, bir çift
stereo hoparlör tarafından sağlanan ses kalitesini, Internet tabletiyle
ilişkili kullanım kolaylığını ve hatta belirli bir marka ve modelle elde edilen
çözünürlüğün kalitesini değerlendirmek veya değerlendirmek mümkündür. dijital
kamera.
Bir liyakat
rakamına ulaşmak, tüm benzer ürünlerin yargılanacağı bir standart oluşturmayı
gerektirir. Ürünün niteliğine ve ürün incelemesinin yönetilme şekline bağlı
olarak, süreç çok üniform ve bilimsel olabilir. Diğer zamanlarda, liyakat
figürünün, daha fazla öznel olarak, bir kaç tüketicinin değerlendirmeye
katılmasına izin verilmesi gibi, hızlı kredi veren bankalarürünün başka bir ürünle kıyaslandığında nasıl ölçüleceğini
belirlemek için yorumlarını kullanarak ulaşması mümkündür. Herhangi bir
uygulamada, liyakat rakamına ulaşma süreci, bir ürünün doğasını ve cazibesini
arttırmaya ve satışları arttırmaya yardımcı olan, hemen hemen her üreticinin
yaşamak istediği bir şey olan değerli bilgiler sağlayabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder