Bir otel arka ofis nedir?
Bir otel
arka ofis, bir üst düzey mali iş ve bu tür iş ile ilgili diğer sorunları ile
başa çıkmak için kurulmuş bir otelde bir oda veya alan. Otelin bu bölümü
genellikle üst düzey yönetim personelinin ofislerine de ev sahipliği
yapmaktadır. Bir zincirdeki daha büyük oteller veya bayilikler, arka ofiste
daha az sayıda bağımsız odaya sahip olabilirler, kolay kredi veren bankalarbu da
bazen bir arka ofise sahip olmayabilir.
Bir otel arka ofisinin en önemli işlevlerinden biri, uzun
vadeli finansal bilgileri ele almak için bir ayardır. Yazılım şirketleri
genellikle, yıllık muhasebe raporları sunmaya veya uzun vadeli finansal
detayları düzenlemeye yardımcı olacak oteller için arka ofis yazılımı
satmaktadır. Bu, daha düşük seviyeli çalışanların genellikle misafirlerden
alınan parayı tuttuğu ve gece veya haftalık finansal bilgiler hakkında güncel
bilgileri ve son misafirlerin kredi kartı verilerini koruduğu bir otelin ön
ofisi veya ön büronun aksine.
Çoğu zaman, büyük oteller, konuk bilgileri ve arşivleme
verileri için gelişmiş bir veri tabanına sahiptir. Bu genellikle otelin arka
ofisinde yer almaktadır veya arka ofis operasyonunun bir parçası olarak kabul
edilir. Bu tür bilgiler, belirli bir konuğun geçmişte kalışlarını teyit
edebilmenin yanı sıra, yıllık ya da uzun vadeli üslerde, otel için tüm pratik
harcamaların yanı sıra, doldurulmuş oda oranları hakkında karmaşık raporlar
üretmeye yardımcı olmak açısından da önemlidir. Bir otel için toplam uzun
vadeli bütçe genellikle arka ofiste üretilir.
Bir otelin
ön bürosu veya ön ofisi ile arka ofisi arasındaki bir başka karşılaştırma, otel
çalışanlarının genel olarak düzenlenme biçimlerine dayanmaktadır. Genellikle,
ön büro çalışanları mevcut konuk sorunlarını ele alır ve doğrudan konuklarla
etkileşime girer. Konuklar yöneticileri de ön büro arkasından çalışabilir. Buna
karşılık, bir otel genel müdürü genellikle otel arka ofis dışında çalışır ve
nadiren müşteri ile etkileşime girer. Özel satış yöneticileri veya mevcut
konuklarla genellikle ilgilenmeyen diğer kişiler de genellikle arka ofis alanı
veya başka bir ayrı ofis, hızlı kredi veren bankalarmuhasebecileri ve bakım veya temizlik personeli
yöneticileriyle çalışacaklardır.
Bir otelin arka ofisini anlamanın farklı bir yolu, daha
büyük bir zincirin parçası olan franchise otellerini değerlendirmektir. Bu
otellerde, şirket merkezine bildirilenlerin çoğu arka ofise yerleştirilecek. Ön
büro veya ön büro müşteri hizmetlerine ayrılmıştır; Bir arka ofis, oteller
zincirinin tepeden nasıl geçtiğine bağlı olarak tamamen farklı bir stile sahip
olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder