Bir otel arka ofis nedir?



Bir otel arka ofis, bir üst düzey mali iş ve bu tür iş ile ilgili diğer sorunları ile başa çıkmak için kurulmuş bir otelde bir oda veya alan. Otelin bu bölümü genellikle üst düzey yönetim personelinin ofislerine de ev sahipliği yapmaktadır. Bir zincirdeki daha büyük oteller veya bayilikler, arka ofiste daha az sayıda bağımsız odaya sahip olabilirler, kolay kredi veren bankalarbu da bazen bir arka ofise sahip olmayabilir.

Bir otel arka ofisinin en önemli işlevlerinden biri, uzun vadeli finansal bilgileri ele almak için bir ayardır. Yazılım şirketleri genellikle, yıllık muhasebe raporları sunmaya veya uzun vadeli finansal detayları düzenlemeye yardımcı olacak oteller için arka ofis yazılımı satmaktadır. Bu, daha düşük seviyeli çalışanların genellikle misafirlerden alınan parayı tuttuğu ve gece veya haftalık finansal bilgiler hakkında güncel bilgileri ve son misafirlerin kredi kartı verilerini koruduğu bir otelin ön ofisi veya ön büronun aksine.

Çoğu zaman, büyük oteller, konuk bilgileri ve arşivleme verileri için gelişmiş bir veri tabanına sahiptir. Bu genellikle otelin arka ofisinde yer almaktadır veya arka ofis operasyonunun bir parçası olarak kabul edilir. Bu tür bilgiler, belirli bir konuğun geçmişte kalışlarını teyit edebilmenin yanı sıra, yıllık ya da uzun vadeli üslerde, otel için tüm pratik harcamaların yanı sıra, doldurulmuş oda oranları hakkında karmaşık raporlar üretmeye yardımcı olmak açısından da önemlidir. Bir otel için toplam uzun vadeli bütçe genellikle arka ofiste üretilir.

Bir otelin ön bürosu veya ön ofisi ile arka ofisi arasındaki bir başka karşılaştırma, otel çalışanlarının genel olarak düzenlenme biçimlerine dayanmaktadır. Genellikle, ön büro çalışanları mevcut konuk sorunlarını ele alır ve doğrudan konuklarla etkileşime girer. Konuklar yöneticileri de ön büro arkasından çalışabilir. Buna karşılık, bir otel genel müdürü genellikle otel arka ofis dışında çalışır ve nadiren müşteri ile etkileşime girer. Özel satış yöneticileri veya mevcut konuklarla genellikle ilgilenmeyen diğer kişiler de genellikle arka ofis alanı veya başka bir ayrı ofis, hızlı kredi veren bankalarmuhasebecileri ve bakım veya temizlik personeli yöneticileriyle çalışacaklardır.

Bir otelin arka ofisini anlamanın farklı bir yolu, daha büyük bir zincirin parçası olan franchise otellerini değerlendirmektir. Bu otellerde, şirket merkezine bildirilenlerin çoğu arka ofise yerleştirilecek. Ön büro veya ön büro müşteri hizmetlerine ayrılmıştır; Bir arka ofis, oteller zincirinin tepeden nasıl geçtiğine bağlı olarak tamamen farklı bir stile sahip olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir şirketin kuruluş tarihini nasıl bulabilirim?

Arz Şoku Nedir?

Artık Risk Nedir?