Bir pazarlık bin nedir?



Bir pazarlık kutusu, perakendecilerin indirimli fiyatlarla iyi satılmayan ürünleri taşımasına olanak tanıyan bir satış aracıdır. Bu da, kolay kredi veren bankalarbu ürünlerdeki yatırımların en azından bir kısmının ve mağaza tabanında net alanın telafi edilmesini mümkün kılar. Bu yaklaşım bazen envanterin sonunu veya geçen bir tatil ile ilgili öğeleri temizlemek için kullanılır. Diğer zamanlarda, pazarlık kutusu, birkaç küçük kusur nedeniyle ya da geçmiş zamanlardaki görüntüleme amaçlı bir zemin modeli olarak kullanılmış olan ikinci kalite olarak satılan mallara ev sahipliği yapmaktadır. Tipik olarak, çöp kutusuna yolunu bulan her ürün, bütçe bilincine sahip tüketicileri çeken bir özellik olan düzenli fiyattan derin bir indirim ile satılır.

Pazarlık kutusu kavramı, derin indirimli öğelerin yerleştirildiği gerçek bir bölmenin oluşturulmasıyla ilgilidir. Bu yaklaşım, her türlü tuğla ve harç perakende işletmesinde kullanılabilir ve hemen hemen her tür mal ile eşit derecede iyi çalışır. Örneğin, çöp kutusu, çeşitli satış eşyalarını içerebilir, hızlı satış için işaretlenmiş CD'ler veya DVD'ler için depolar, hatta kaldırılmış olan gıda maddeleri veya atılmış gıda kutuları olabilir. Tipik olarak, mallar için kalite veya talep bir şekilde azalmıştır, bu da malların tam perakende fiyattan satılabilmesini olanaksız hale getirmektedir.

Pazarlıksız bir çöp kutusu fikri, gerçek bir çöp kutusunun görüntülerini ortaya koyarken, genel düşünce diğer biçimleri de alabilir. Örneğin, çöp kutusu, indirimli ürünlerle dolu bir giysi rafı olabilir veya hatta yalnızca indirimli ürünler için ayrılmış bir mağazanın tamamı olabilir. Büyük mağazaların heyecanı boyunca, bu perakendecilerin çoğu,hızlı kredi veren bankalar  pazarlıklı bodrum olarak bilinen şeyden, esas olarak, diğer bölümlerden toplanan ikinci kalitede veya hafifçe çentikli ve çizik öğelerden oluşan bütün bir kattan yararlandı.

İnternet sayesinde, pazarlık kutusu konsepti artık tuğla ve harç perakende işletmeleriyle sınırlı değil. Şirketler, web sitelerinde sanal kutular oluşturarak, tarayıcıların indirimli ürün koleksiyonlarına bakmalarını ve sanal alışveriş sepetlerine yerleştirmelerini sağlar. Bu yenilik, alışverişe gitmek istemeyen insanların bile, evlerinin rahatlığında çevrimiçi alışveriş yaparak bir pazarlık bulma heyecanını yaşayabilecekleri anlamına geliyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir şirketin kuruluş tarihini nasıl bulabilirim?

Arz Şoku Nedir?

Artık Risk Nedir?